Návod na digitalizaci dieselové lokomotivy Tillig V36
1.
Dieselová lokomotiva V36 připravená k digitalizaci. Uvnitř lokomotivy je přímo vyveden konektor dle normy NEM 651.
2.
Budku lokomotivy mírným rozevřením na bocích uvolníme ze zajištění v rámu a kapotě lokomotivy a lehkým tahem nahoru sundáme.
3.
Pohled na sundanou budku. Na osazení budky zapadajícím do kapoty lokomotivy jsou dobře viditelné dva plastové zajišťovací zobáčky. Abychom se dostali k prostoru pod balastem, musíme demontovat ještě kapotu lokomotivy.
4.
Lehkým zmáčknutím kapoty na obou stranách uvolníme zajištění v rámu lokomotivy a kapotu lehkým tahem nahoru sundáme z pojezdu lokomotivy.
5.
Pohled na odkrytovanou lokomotivu. V pravé části lokomotivy je teď přístupný balast, které již není nijak aretován a pod který se potřebujeme dostat.
6.
Pokračujeme dále vyjmutím balastu z pravé části lokomotivy. Ze spodní strany balastu jsou pouze dva výstupky jako klíč pro uložení balastu v pojezdu lokomotivy.
7.
Pohled na odkrytou lokomotivu, kde vpravo je přístupný konektor pro dekodér dle NEM 651 s osazenou propojovací destičkou pro analogový provoz. Pro digitalizaci použijeme lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410.
8.
Z konektoru dle NEM 651 je vytažena propojovací destička pro analogový provoz. Připravený lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 je správně zorientován.
9.
Před kompletací lokomotivy upravíme zpátky přívodní vodiče v prostoru nad lokomotivním dekodérem, aby nebránily zpětnému usazení balastu. Ověříme funkčnost dekodéru a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu.
Tento návod je použitelný pro následující modely z katalogu