Lokomotiva byla předem osazena digitálním dekodérem Uhlenbrock 73410 podle tohoto
návodu. Při použití vysílače LISSY Uhlenbrock 68300
není jeho funkcionalita závislá na použitém lokomotivním dekodéru, protože jeho přívodní vodiče budou
připájeny na plošný spoj v místě, kde je k dispozici vstupní napětí z kolejí. Místo vysílače LISSY Uhlenbrock 68300
lze použít novější typ 68310 nebo 68330.
|
1.
Elektrická lokomotiva Tillig BR143 (konstrukčně shodné např. BR112, BR243) připravená k osazení LISSY vysílače. Lokomotiva již byla dříve osazena lokomotivním dekodérem.
|
|
2.
V místě, kde jsou na skříni zespodu viditelné plastové výstupky, zasuneme pásky a uvolníme skříň od pojezdu.
|
|
3.
Pohled na odkrytovanou lokomotivu, kde z pojedu lokomotivy stáhneme plastový výlisek.
|
|
4.
Vysílač LISSY Uhlenbrock 68300 připravený k montáži. Je dobré si předem nastavit lokomotivní adresu do LISSY vysílače např. na programovací koleji. Tato adresa by měla být stejná jako v lokomotivě a bude se za jízdy vysílat pomocí infra LED.
|
|
5.
Střední část plastového výlisku seřízneme a otřepy zabrousíme. Získáme tak potřebný prostor s rovnou plochou pro přilepení vysílače LISSY.
|
|
6.
Připravený vysílač LISSY přilepíme kapkou vteřinového lepidla.
|
|
7.
Plastový výlisek usadíme zpět. Správnou orientaci zajišťují plastové čepy na výlisku, které mají zároveň funkci klíče.
|
|
8.
Vedení přívodů od vysílače LISSY dovnitř do lokomotivy kolem podvozku. Přívody jsou fixovány vteřinovým lepidlem.
|
|
9.
Ještě jeden pohled z druhé strany na vedení černého přívodu od vysílače LISSY dovnitř do lokomotivy kolem podvozku.
|
|
10.
Uvnitř lokomotivy vyvedeme přívody až nahoru nad plošný spoj kolem lokomotivního dekodéru. Dbáme, aby se nám přívody nezamotaly s dalšímy dvěma černými přívody napájení od podvozku k plošnému spoji.
|
|
11.
Přívody vysílače LISSY byly připájeny na plošný spoj vedle přívodů od podvozku lokomotivy. V tomto okamžiku je lokomotiva připravena k provozu.
|