Lokomotiva byla předem osazena digitálním dekodérem Uhlenbrock 73410 podle tohoto
návodu. Při použití vysílače LISSY Uhlenbrock 68330
není jeho funkcionalita závislá na použitém lokomotivním dekodéru, protože jeho přívodní vodiče budou
připájeny na plošný spoj v místě, kde je k dispozici vstupní napětí z kolejí.
|
1.
Parní lokomotiva Tillig BR50 připravená k osazení LISSY vysílače. Lokomotiva je uvnitř tendru vybavena konektorem podle normy NEM 651.
|
|
2.
Vysílač LISSY Uhlenbrock 68330 připravený k montáži. Pro vysílač je vhodné místo pod budkou parní lokomotivy.
|
|
3.
Boky lokomotivní budky lehce roztáhneme, uvolníme z platových zámečků a opatrně stahujeme směrem nahoru.
|
|
4.
Pohled na sundanou budku parní lokomotivy, kde jsou dobře patrné plastové výstupy sloužící k její aretaci.
|
|
5.
Pokračujeme sundáním dýmničních dveří. Lehce je uchopíme za okraje a vytáhneme z kotle.
|
|
6.
Nyní jsou vpředu na dýmnici odjištěny plastové zámečky kouřových plechů. Při sundávání kouřových plechů dáváme pozor na platové výstupky, které je aretují na ochozu parní lokomotivy.
|
|
7.
Kotel již není zajištěn a můžeme jej v přední části lokomotivy opatrně nadzdvihnout.
|
|
8.
V zadní části lokomotivy pod topeništěm jsou dva plastové výstupky, které ještě přidržují kotel. Jakmile je kotel v předu dostatečně zdvižený, můžeme jej opatrně zatlačit směrem dozadu a vysunout z obou zajišťujících zámečků.
|
|
9.
Pohled na sundaný kotel parní lokomotivy.
|
|
10.
Odstraníme kinematiku pevné spojky mezi parní lokomotivou a tendrem.
|
|
11.
Rám lokomotivy už není ničím blokován a můžeme jej lehce sundat z pojezdu.
|
|
12.
Vhodná plocha pro umístění vysílače LISSY Uhlenbrock 68330 je na konci rámu - pod lokomotivní budkou.
|
|
13.
Vysílač LISSY Uhlenbrock 68330 přilepíme pomocí přiložené oboustranné lepicí pásky. Viditelné bílé okraje zamalujeme černým fixem.
|
|
14.
Přívody vysílače LISSY Uhlenbrock 68330 zkrátíme a připájíme na plošky k modrým drátům, kam je přivedeno napájení od kol.
|
|
15.
Na pojezd nasadíme rám a přívody vysílače LISSY Uhlenbrock 68330 provlékneme mezerou mezi rámem a pojezdem parní lokomotivy. Přívody vhodně schováme za rám a zakápneme vteřinovým lepidlem.
|
|
16.
Detail vedení přívodů vysílač LISSY Uhlenbrock 68330 mezerou mezi rámem a pojezdem lokomotivy.
|
|
17.
Nasadíme zpět kinematiku pevné spojky mezi parní lokomotivou a tendrem, vodiče upravíme a obráceným postupem lokomotivy složíme.
|