Lokomotiva byla předem osazena digitálním dekodérem Uhlenbrock 73410 podle tohoto
návodu. Při použití vysílače LISSY Uhlenbrock 68310
není jeho funkcionalita závislá na použitém lokomotivním dekodéru, protože jeho přívodní vodiče budou
připájeny na plošný spoj v místě, kde je k dipozici vstupní napětí z kolejí. Místo vysílače LISSY Uhlenbrock 68310
lze použít novější typ 68330.
|
1.
Dieselová lokomotiva T435 připravená k osazení LISSY vysílače. Lokomotiva již byla dříve osazena lokomotivním dekodérem.
|
|
2.
Před demontáží karoserie sundáme kryt, imitaci palivové nádrže, který na pojezdu drží jen lehce.
|
|
3.
Pomocí šroubováku vycvakneme zajištění karoserie a opatrně zatlačíme přes rám dolů. Karoserii stahujeme opatrně, abychom neulomili zajišťovací packy.
|
|
4.
Celkový pohled na odkrytovanou lokomotivu.
|
|
5.
Vysílač LISSY Uhlenbrock 68310 připravený k montáži. Je dobré si předem nastavit lokomotivní adresu do LISSY vysílače např. na programovací koleji. Tato adresa by měla být stejná jako v lokomotivě a bude se za jízdy vysílat pomocí infra LED.
|
|
6.
Připravený vysílač LISSY přilepíme kapkou vteřinového lepidla. Oba přívody vedeme dovnitř lokomotivy kolem podvozku a opetrně je fuxujeme kapkou vteřinového lepidla. Pro lepší přístup opatrně sundáme masky podvozků pohým stažením z plastového čepu.
|
|
7.
Přívody vysílače LISSY byly zkráceny a připájeny na pájecí plošky TRKR a TRKL vedle přívodů od podvozku lokomotivy. V tomto okamžiku je lokomotiva připravena k provozu.
|