Lokomotiva byla předem osazena digitálním dekodérem Uhlenbrock 73140 podle tohoto
návodu. Při použití vysílače LISSY Uhlenbrock 68310
není jeho funkcionalita závislá na použitém lokomotivním dekodéru, protože jeho přívodní vodiče budou
připájeny na plošný spoj v místě, kde je k dipozici vstupní napětí z kolejí. Místo vysílače LISSY Uhlenbrock 68310
lze použít novější typ 68330.
|
1.
Elektrická lokomotiva Tillig „Taurus” připravená k osazení LISSY vysílače. Lokomotiva již byla dříve osazena lokomotivním dekodérem.
|
|
2.
V místě, kde jsou na skříni zespodu viditelné plastové výstupky, zasuneme pásky a uvolníme skříň od pojezdu.
|
|
3.
Vysílač LISSY Uhlenbrock 68310 připravený k montáži. Je dobré si předem nastavit lokomotivní adresu do LISSY vysílače např. na programovací koleji. Tato adresa by měla být stejná jako v lokomotivě a bude se za jízdy vysílat pomocí infra LED.
|
|
4.
Připravený vysílač LISSY přilepíme kapkou vteřinového lepidla. Použití přiložené oboustranné lepicí pásky není vhodné kvůli její tlouštce. Pod lokomotivou není moc velká výška nad TK (temenem kolejnice).
|
|
5.
Pohled na vedení přívodů od vysílače LISSY dovnitř do lokomotivy. Přívody jsou fixovány vteřinovým lepidlem.
|
|
6.
Přívody vyvedeme vedle motorku nad plošný spoj. Sousední viditelný slabší a světlejší červený přívod je napájení motorku z pájecí plošky MOT+ v popředí plošného spoje. Taktéž vzadu vedle černého přívodu je viditelný další slabší černý přívod napájení motorku z pájecí plošky MOT- vzadu na plošném spoji.
|
|
7.
Přívody vysílače LISSY byly připájeny na pájecí plošky GL a GR vedle přívodů od podvozku lokomotivy. V tomto okamžiku je lokomotiva připravena k provozu.
|