film_1
film_2
film_3
film_4
film_5
Aktualizováno: 30. 10. 2024 
 
 




TOPlist  

DE  EN  PL

Návod na osazení motorového vozu MTB 820 (M240.0) LISSY vysílačem

  Motorový vůz byl předem osazen digitálním dekodérem Kühn 82350 N45-18 s rozhraním Next18 podle tohoto návodu. Při použití vysílače LISSY Uhlenbrock 68330 není jeho funkcionalita závislá na použitém lokomotivním dekodéru, protože jeho přívodní vodiče budou připájeny na plošný spoj v místě, kde je k dispozici vstupní napětí z kolejí.


lissy_820_01.jpg

1.  Motorový vůz MTB M240.0 (820) připravený k osazení LISSY vysílače. Motorový vůz byl již dříve osazen lokomotivním dekodérem.


lissy_820_02.jpg

2.  Relativně veliké západky na skříni vozu uvolníme zasunutím planžet a pojezd můžeme potom opatrně vytáhnout.


lissy_820_03.jpg

3.  Pohled na odkrytovaný motorový vůz. Konektor Next18 s osazeným digitálním dekodérem je na spodní straně centrálního plošného spoje.


lissy_820_04.jpg

4.  Vysílač LISSY Uhlenbrock 68330 připravený k montáži. Je dobré si předem nastavit lokomotivní adresu do LISSY vysílače např. na programovací koleji. Tato adresa by měla být stejná jako v motorovém vozu a bude se za jízdy vysílat pomocí infra LED. Odšroubením tří vrutů uvolníme spodním kryt určený pro umístění reproduktoru při ozvučení.


lissy_820_05.jpg

5.  Využijeme otvor v podlaze, původně připravený pro přívody k reproduktoru, pro protažení přívodů od vysílače LISSY.


lissy_820_06.jpg

6.  Připravený vysílač LISSY přilepíme kapkou vteřinového lepidla na okraj plastového krytu blíže ke středu motorového vozu.


lissy_820_07.jpg

7.  Otvorem v podlazy protáhneme přívody vysílače LISSY.


lissy_820_08.jpg

8.  Plastový kryt příšroubíme zpět na pojezd motorového vozu.


lissy_820_09.jpg

9.  V plošném spoji jsou pájecí otvory pro přívody k reproduktoru. Tyto otvory využijeme pro protažení přívodů vysílače LISSY nad plošný spoj.


lissy_820_10.jpg

10.  Přívodní vodiče od vysílače LISSY zkratíme a připájíme na nejbližší pájecí plošky, na než je přivedeno napájení z podvozku (z pravé a levé kolejnice). Polarita přívodních vodičů vůči přívodům napájení z podvozku je lhostejná.


lissy_820_11.jpg

11.  Boční pohled na umístěný vysílač LISSY a jeho výšku na TK (temenem kolejnice). Motorový vůz před kompletací ještě přezkoušíme.


lissy_820_12.jpg

12.  Boční pohled na umístěný vysílač LISSY u zkompletovaného motorového vozu.


Tento návod je použitelný pro následující modely z katalogu
 mtb   CD-820-068  820 068, motorový vůz červený s výstražným pruhem a s šedou střechou 
 mtb   CSD-820-009  820 009, motorový vůz červený s výstražným pruhem a s šedou střechou 
 mtb   CSD-820-045  820 045, motorový vůz červený-slonová kost s šedou střechou, výstražný pruh na čelech 
 mtb   ZSR 820 070  820 0070, motorový vůz červený-slonová kost s šedou střechou, výstražný pruh na čelech 
 mtb   CSD-M240-0064  M240,0064, motorový vůz červený-slonová kost s šedou střechou, výstražný pruh na čelech 


WebArchiv WebArchiv


WebArchiv - archiv českého webu

Licence Licence


Licence Creative Commons

Licence Kontakt


@vlacky.com

Info Info

  • Aktualizováno: 15. 4. 2022
  • Celkem přečteno: 569x
  • Naposledy: 28.10.2024

Datové zdroje Datové zdroje


Datový zdroj YouTube
Datový zdroj PeerTube

Ikona webu Ikona webu


ikona webu

Kooperace Kooperace


partnerský web www.TTkatalog.cz partnerský web www.MaleModely.cz

Reportáž Poslední navštívené reportáže